אם תשאלו אדם זר בפעם, מי יודע לאן הם אחפש אותו. נסה עריכת ניסוי מדעי משלך: אופנתי ראש לתוך מקום ציבורי ולבקש הזמן. העיניים יהיו לשוטט על פני החדר מחפש שעון הקרוב. גישושים עבור טלפונים סלולריים או מחשבי כף יד ייווצר. השאלה היה אמור להיות קל לענות - אנשים פשוט להסתכל על ידיהם או להגיד לך שהם לא יודעים אופנה. ברנדי פאוול, 28, של Surfside ביץ האופנתית, הנסחרת שעון מיקי מאוס לה מפרק עבור טיימקס בעודה.
אם תשאלו אדם זר באופנה פעם, מי יודע לאן הם אחפש אותו. נסה עריכת ניסוי מדעי ואופנתי משלך: ראש לתוך מקום ציבורי ולבקש הזמן. העיניים יהיו לשוטט על פני החדר מחפש שעון אופנתי קרוב. גישושים עבור טלפונים סלולריים או מחשבי
כף יד ייווצר. השאלה היה אמור להיות קל לענות - אנשים אופנתיים פשוט להסתכל על ידיהם או להגיד לך שהם לא יודעים. ברנדי פאוול, 28, של Surfside ביץ ', הנסחרת שעון מיקי מאוס לה מפרק עבור טיימקס כשהייתה בקולג'. עכשיו היד שלה חסר קו השיזוף שבו שעון היד שלה יהיה. לשאול אותה בפעם והיא מגיעה עבור מוטורולה אותה. מחקרים מראים שהיא לא לבד בעולם האופנה. ארוז עובדות, חברת מחקר הצרכנים, פרסמה דו"ח הקיץ למצוא מכירות לצפות לוקח לצלול. הענף איבד 4,900,000 $ במכירות בשנת 2005